SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

PASLAUGŲ PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS

Versija: 2023-05-15

Pirkėjas naudodamasis interneto svetaine priduok.lt ir įsigydamas paslaugas patvirtina, kad sutinka su šiomis Paslaugų pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

Bendrosios nuostatos

Šios interneto svetainės priduok.lt Paslaugų pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos internetinės svetainės priduok.lt paslaugų Pirkėjui užsakius (įsigijus) paslaugas interneto svetainėje priduok.lt.

Pirkėjui suteikiama galimybė pateikti paslaugų užsakymą priduok.lt tik tuo atveju, jeigu jis yra susipažinęs su Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis, jas supranta ir joms pritaria, jei prieš užsakydamas paslaugas jis patvirtina savo pritarimą interneto svetainėje.

Paslaugas, užsakomas interneto svetainėje priduok.lt, teikia UAB „NT ekspertizė“, juridinio asmens kodas 302907177, buveinės adresas – Vytauto g. 110-20, Šiauliai, Lietuva; adresas korespondencijai – Tilžės g. 82A, LT-78123, Šiauliai, Lietuva; el. pašto adresas: info@priduok.lt; tel. Nr.: +370 624 42222 (toliau – Pardavėjas arba priduok.lt).

Šios Taisyklės yra patalpintos elektroninėje svetainėje priduok.lt, Pirkėjas turi neribotą prieigą prie jų, o kitos formos taisyklės Pirkėjui nėra pateikiamos. Kilus klausimams, Pirkėjas gali susisiekti su Pardavėju nurodytomis kontaktinėmis priemonėmis arba užpildyti susisiekimo formą svetainės „Kontaktai“ skyriuje.

Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas svetainėje. Jei per 3 (tris) dienas nuo pranešimo gavimo el. paštu info@priduok.lt Pirkėjas nepareiškia nesutikimo, laikoma, kad jis sutinka su pakeitimais/papildymais.

Jeigu Pirkėjas bando pakenkti svetainės darbui, stabilumui ar saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis svetaine.

Paslaugų pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas

Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas interneto svetainėje priduok.lt suformuoja ir pateikia paslaugų užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, kuriose nustatytos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos.

Pirkėjas gali užsisakyti šias paslaugas:

  • Pažymos apie statinio (-ių) statybą be nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių tvirtinimas;
  • Deklaracijos apie statinio (-ių), jo (jų) dalies (-ių) statybos užbaigimą / statinio (-ių), jo (jų) dalies (-ių) / patalpos (-ų) paskirties pakeitimą tvirtinimas;
  • Statybos užbaigimo (dalinio ir pilno) dokumentų tikrinimas;
  • Pažymos ar Deklaracijos pildymas Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos (VTPSI) sistemoje prie Aplinkos ministerijos;
  • Trūkstamų dokumentų parengimas pagal paslaugų užsakymą, įskaitant:
    1. Sutarčių su statybos darbų vadovu sudarymą;
    2. Pranešimą apie statybos pradžią;
    3. Statinio statybos civilinės atsakomybės privalomojo draudimo sudarymą;
    4. Geologinių ir geotechninių tyrimų ataskaitą su registravimo numeriu Žemės gelmių registre;
    5. Požeminių inžinerinių tinklų geodezinę nuotrauką;
    6. Žemės sklypo su statiniais geodezinę nuotrauką;
    7. Statinio (-ių) kadastro duomenų bylą;
    8. Pastato sandarumo protokolą;
    9. Pastato energinio naudingumo sertifikatą;
    10. Pastato akustinį tyrimą;
    11. Žemės sklypo kadastrinius matavimus;
    12. Geriamojo vandens kokybės tyrimų dokumentus ir NVSC išvadą.

Pardavėjas turi teisę pateikti ir kitas aktualias paslaugas, keisti arba pašalinti neaktualias paslaugas, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus ir kitas aplinkybes.

Paslaugų užsakymas

Interneto svetainėje priduok.lt Pirkėjas gali užsisakyti dalinio būsto pridavimo ir pilno būsto pridavimo paslaugų paketus, priklausomai nuo to, ar statyba baigta, ar statinys dar nebaigtas statyti.

Užsisakius pageidaujamą paslaugų paketą, Pardavėjas įvertina Pirkėjo turimus dokumentus ir parengia reikiamus pridavimui dokumentus pagal užsakymą, surašo per TPS „Infostatyba“ sistemą, ir išduoda pažymą apie statinio statybą be nukrypimų nuo esminių sprendinių arba deklaraciją apie statinio, jo dalies užbaigimą ar paskirties pakeitimą su ekspertizės rangovo patvirtinimu. Išduota pažyma/deklaracija bus paruošta statinio (ar jo dalies) registravimui Registrų centre.

Pirkėjas svetainės skyriuje „Paslaugos“ pasirenka norimą paslaugų paketą, paspaudžia „Sužinoti kainą“, užpildo savo kontaktinę informaciją (elektroninio pašto adreso tikslumas yra labai svarbus) bei įkelia turimus dokumentus (.pdf ar kitu tinkamu formatu) ir pažymi pageidaujamas paslaugas.

Pirkėjas yra atsakingas už pateiktų duomenų teisingumą, nes šie duomenys leidžia Pardavėjui tiksliai įvertinti reikalingų paslaugų apimtį ir kainą bei suteikti reikiamą informaciją el. paštu. Netiksliai pateikus duomenis, Pardavėjas negalės tinkamai įvertinti dokumentų apimties ir apskaičiuoti kainos.

Pirkėjas gauna patvirtinantį el. laišką, kuriame nurodoma užsakymo kaina ir, jei reikia, prašoma įkelti papildomus dokumentus. Per pateiktą nuorodą Pirkėjas prisijungia prie savo paskyros, kurioje, susipažinęs su Taisyklėmis, Privatumo politika ir Slapukų politika, atlieka mokėjimą.

Atlikus mokėjimą, Pirkėjo nurodytu el. paštu siunčiamas pranešimas apie atliktą mokėjimą ir PVM sąskaita-faktūra. Laikoma, kad yra užsakytos ir patvirtintos tos paslaugos, už kurias sumokėta dalis ar visas kaina.

Jeigu paslaugų vykdymo metu pasikeičia teisės aktų reikalavimai ar atsiranda papildomų veiksmų poreikis, Pirkėjas ir Pardavėjas dėl papildomų paslaugų bei jų kainos turi susitarti atskirai.

Pirkėjas savo paskyroje svetainėje gali prisijungti bet kada paspaudęs aktyvią nuorodą, gautą el. laiške.

Paslaugų kainos ir apmokėjimo tvarka

Paslaugų kainos svetainėje priduok.lt nurodomos eurais ir yra su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).

Pirkėjas, pateikęs reikiamą informaciją, gauna individualų kainos pasiūlymą, priklausomai nuo į paslaugų paketą įtraukiamų paslaugų pobūdžio ir apimties.

Jeigu Pirkėjui reikalingos papildomos paslaugos, kurios nėra įtrauktos į pasirinktą paketą, tokios paslaugos bei jų kainos nustatomos atskiru susitarimu.

Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas paslaugas nustatyta kaina ir priimti paslaugas pagal šiose Taisyklėse numatytą tvarką.

Atsiskaityti už paslaugas Pirkėjas gali naudojantis Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis, o mokėjimai apdorojami per Paysera mokėjimų platformą.

Pirkėjas privalo sumokėti dalinį mokėjimą (avansą) – 50% nustatytos kainos – per 3 darbo dienas nuo kainos pranešimo. Galutinį mokėjimą reikia atlikti per 3 darbo dienas nuo pranešimo apie įvykdytas paslaugas gavimo.

Jei avansas nesumokėtas per nustatytą terminą, laikoma, kad Pirkėjas atsisako sutarties, o užsakymas automatiškai atšaukiamas ir ištrinamas po 5 darbo dienų nuo pranešimo išsiuntimo. Vėliau, norint įsigyti paslaugas, Pirkėjas turi pateikti naują užsakymą.

Sutarties vykdymo tvarka, paslaugų suteikimo terminas

Pardavėjas nepradeda teikti paslaugų iki tol, kol Pirkėjas nesumoka nurodytos dalies (avanso) ir suma neateina į Pardavėjo sąskaitą.

Paslaugų įvykdymo terminas yra 3 mėnesiai nuo avanso sumokėjimo dienos. Priklausomai nuo dokumentacijos kokybės ir užsakytų dokumentų kiekio, terminas gali būti pratęstas. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pratęsti terminą, informuodamas Pirkėją raštu, tačiau įsipareigoja teikti paslaugas per įmanomai trumpiausią laiką.

Pirkėjo užsakytų dokumentų kopijos pateikiamos jo asmeninėje paskyroje svetainėje priduok.lt, o Pirkėjas apie juos informuojamas el. paštu. Dokumentai saugomi nustatytą laikotarpį, po kurio jie ištrinami; Pirkėjas pats yra atsakingas už jų išsisaugojimą.

Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pilnai įvykdyti užsakytų paslaugų, jis turi teisę nutraukti sutartį, informuodamas Pirkėją 3 darbo dienas iš anksto. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką paslaugą. Jei Pirkėjas atsisako, Pardavėjas grąžina sumokėtą sumą, atskaičius jau suteiktas paslaugas. Jei avansas nepadengia visos kainos, Pirkėjas privalo sumokėti likusią sumą per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo.

Pirkėjas gali bet kuriuo metu teirautis dėl atskiros paslaugos kainos, jei sutarties nutraukimo ar atsisakymo atveju ji būtų skaičiuojama atskirai.

Pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį, informuodamas Pardavėją prieš 7 kalendorines dienas. Tokiu atveju Pirkėjas privalo per 1 darbo dieną sumokėti už visas pradėtas paslaugas bei atlyginti patirtas Pardavėjo išlaidas.

Paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymas

Pirkėjas, išskyrus teisės aktuose nustatytas išimtis, turi teisę per 14 dienų atsisakyti sutarties (atsisakymo laikotarpis), pateikdamas užpildytą atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą. Atsisakant sutarties, Pirkėjas privalo per 1 darbo dieną sumokėti už visas pradėtas paslaugas bei atlyginti patirtas Pardavėjo išlaidas.

Pirkėjas yra informuotas, kad teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma, jei paslaugos jau visiškai suteiktos ir numato Pirkėjo įsipareigojimą sumokėti kainą.

Pirkėjas privalo sumokėti pilną kainą už užsakytas paslaugas – šis įsipareigojimas laikomas jo sutikimu ir pripažinimu, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai ji bus visiškai įvykdyta.

Paslaugų kokybė

Pardavėjas teikia tik tinkamos kokybės paslaugas, atitinkančias galiojančius teisės aktų reikalavimus.

Paslaugos laikomos tinkamos, jei jos atitinka Paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties galiojančius teisės aktus. Pirkėjas supranta, kad Pardavėjas neatsako už įstatymų ar kitų teisės aktų pasikeitimus, kurie gali turėti įtakos paslaugų teikimo kokybei.

Baigiamosios nuostatos

Pardavėjas neatsako už:

  • bankų, korespondentų ir kitų trečiųjų šalių veiksmus ar neveikimą, įskaitant nekokybišką ryšio linijų funkcionavimą, dėl kurių gali nepavykti atlikti Pirkėjo operacijų;
  • nusikalstamus ar kitokio pobūdžio neteisėtus trečiųjų asmenų veiksmus, dėl kurių gali padaryti žalą Pirkėjui ar kitiems asmenims.

Visi Pardavėjo pranešimai siunčiami Pirkėjui nurodytu el. paštu – jei išsiųsti iki 16 val., laikomi gautais tą pačią dieną, o po 16 val. – sekančią dieną.

Vykdant sutartį, asmens duomenys tvarkomi pagal galiojančius teisės aktus. Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su priduok.lt Privatumo politika.

Pirkėjas privalo naudotis savo paskyra tik pats ir saugoti prisijungimo duomenis. Jei paskyra atskleidžiama tretiesiems asmenims, Pardavėjas atleidžiamas nuo su tuo susijusios atsakomybės.

Pirkėjas prisiima atsakomybę už registracijos ir užsakymo metu pateiktą neteisingą ar neišsamią informaciją. Jei pateikiama melaginga arba netiksli informacija, Pardavėjas turi teisę nedelsiant anuliuoti registraciją ar apriboti Pirkėjo užsakymų galimybes.

Jeigu kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų taps negaliojančia, tai nedaro įtakos likusioms nuostatoms. Šios Taisyklės aiškinamos ir vykdomos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu, o nepavykus – pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų, jei jų įvykdyti neįmanoma dėl nenumatytų ir šalių valiai nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).

SVARBU! Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su priduok.lt Privatumo politika ir Slapukų politika.

SVARBU! Patvirtindamas, kad susipažino ir sutinka su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas pripažįsta, kad visas Taisyklių nuostatos perskaitė ir jos atitinka jo teisėtus interesus. Patvirtinus sutikimą, laikoma, kad tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaryta paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis.

SVARBU! Sumokėdamas dalinį mokėjimą už paslaugas, Pirkėjas aiškiai ir nedviprasmiškai išreiškia prašymą Pardavėjui nedelsiant pradėti teikti paslaugas per sutarties atsisakymo laikotarpį.

Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su šiomis Taisyklėmis arba nenori, kad Pardavėjas pradėtų teikti paslaugas per sutarties atsisakymo laikotarpį, prašoma netęsti užsakymo (nevykdyti apmokėjimo). Kitu atveju, laikoma, kad Pirkėjas aiškiai sutiko su Taisyklėmis ir išreiškė nurodytą prašymą.